Každý užívateľ výpočtovej techniky sa stretol s malými alebo väčšími problémami pri práci s PC. Podobne ako je nutná servisná prehliadka automobilu, od ktorého vyžadujeme bezproblémovú funkčnosť, spoľahlivosť a bezpečnosť, podobne a ešte vo väčšej miere je nutná starostlivosť o PC.
Ponúkame vám nasledujúce možnosti servisnej služby.
Často iba jediným telefonátom vyriešite váš technický problém.
Je rozšírením Hot-Line servisu. Vzdialenú správu siete a serverov uskutočňujeme prostredníctvom vzdialeného pripojenia do vašej siete. Zvýši sa tak funkčnosť vášho systému, pretože veľkú časť konfiguračných problémov a prípadných porúch je možné odstrániť na diaľku, v nulovom čase, bez výjazdu servisného technika.
Spojíte sa s našim servisným strediskom, odkomunikujete problém priamo s technikom, s ktorým detailne špecifikujete poruchu. Ten istý technik vás následne navštívi a poruchu na mieste odstráni. V závislosti od náročnosti poruchy sa štandardný čas uzavretia prípadu pohybuje od 0 do 3 dní.
Ak váš biznis vyžaduje permanentne bezchybne fungujúci chod firmy, určite oceníte našu záruku spojazdniť váš systém v rozsahu od 2 do 24 hodín. Náš technik vás bude pravidelne navštevovať a preventívnymi zásahmi bude minimalizovať prípadné poruchy. Komplexná starostlivosť o serverové systémy, pracovné stanice a počítačovú sieť LAN alebo WAN je fakturovaná zvýhodnenými sadzbami.